Tankar..

Har känt mig lite hängig idag. Efter löpningen tog energin slut heeelt och det känns som om jag skulle kunna sova ett dygn typ.

Bläddrade igenom mina kort och hittade ett från examen, nu för snart 10 månader sedan.
Dagar som denna då jag känner mig seg och lite halvdepp för att orken tryter och för att jag inte tycker att det händer något med kroppen är det bra att ha kort att se tillbaka på.

Jag har skrivit det förr men skriver det igen- det är så viktigt att stanna upp och blicka bakåt och se det du gjort och ge dig själv cred för det. Kroppen är ju ingen maskin och det går inte att vara på topp jämt. Det vore inte mänskligt. Lätt att säga men svårare att känna men att kunna erkänna känslan för sig själv är iaf ett steg till att omvärdera och använda tankens kraft till något positivt.

Tankens kraft är oerhört stark och den ska inte förminskas. Allting börjar med en tanke.

Hoppas ni har en skön kväll! Nu vankas det UFC från Globen. Jag och pappa sitter bänkade. :)

Puss och kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0