Ajaj! :)

Träningsvärken har nu tagit över min ömma kropp. Det var riktigt segt att ta sig ur sängen imorse.

Träningsvärk är ju ganska skönt ändå, det är dock värre med min vänsterfot. Den ömmar fortfarande i princip lika mycket som för en vecka sedan. Det stör mig eftersom det hindrar mig endel i min thaiboxning men har inget annat val än att låta den läka helt enkelt. Tålamoooood Åsa... ;)

Eftersom jag är sådär härligt öm i kroppen så funderar jag lite på om jag inte skulle simma ikväll, istället för gymet. Tvättar nu och har lite andra ärenden att göra sedan så får se hur det känns om några timmar. Skulle vara rätt skönt med lite bastu och bubbel oxå. Helt klart! :)

Letade igenom min garderob och hittade två bikinidelar jag kunde ha. Det mesta är för stort och dessa byxor är på gränsen till att hänga lite i rumpan, men det får funka. :)

Ha en fortsatt skön dag och ta hand om er! :)

Puss å kram!




Kommentarer
Lovisa

Fan så snygg du är! Avis

Svar: Oh tack snälla du! :) Ses imorgon!
Kram!
Åsa Johansson

2013-02-22 @ 14:22:42
URL: http://loveijsa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0