Fredagsträning :)

Det blev ett lunchpass idag på gymet och eftersom mina fötter fortfarande är ömma fick det bli att träna överkroppen. Axlar, biceps och rygg. Avslutade passet med mage och satte ett nytt "rekord" i plankan. Oh vad jag skakade och svetten rann men det gick! :) Slog mitt gamla rekord med ca 30 sekunder så kändes bra! :)

Ska snart köra ett arm/bröstpass med Jocke. Det ser jag fram emot! Kommer vara hejdlöst jobbigt men blir så inspirerad av att träna med honom så ska bli kul! :) Han har 14 år bakom sig i gymet så där finns det mycket kunskap som jag kan lära mig av. :)

Hoppas ni haft en fin dag och att ni får en skön start på helgen. :) Jag ska vara barnvakt tills imorgon till två små busungar. Ska bli mysigt! :)

Må så gott å sköt om er!

Puss å kraaam

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0