Godmorgon!

Vaknade för ett tag sedan och det spänner rejält i foten idag. Fick en chock igår när jag reste mig upp ur soffan och fick se hur fötterna såg ut. Riktigt snyggt! ;) Den högra är helt ok, den är bara lite blå men den vänstra bekymrar mig lite. Får se hur det känns när jag varit uppe ett tag. Antar att det är blödningen under huden som gör att det spänner och ömmar.
Får undvika sparkar med den ett tag framöver och istället fokusera på knän. Rörelserna påminner mycket varandra så det funkar bra. :) Har haft lite "oflyt" med mina sparkar kan man väl säga då det inte är första gången detta händer. Vill poängtera att det hör inte till vanligheterna att fötterna ser ut såhär efter varje thaipass bara så ni inte blir avskräckta! :) Detta är helt självförvållat! ;)

Nästa vecka kommer jag troligtvis få med mig två vänner som ska testa på thaiboxning. Jätteroligt! :D
Har lagt till klubbens hemsida bland länkarna till vänster så är ni intresserade så kika gärna där eller fråga Jonas Ivung direkt. Han är chefstränare på klubben och är en riktig eldsjäl. :) Enligt honom så finns det inga dumma frågor så det e bara att fråga på om ni undrar över något.

Nu ska jag linka ut till köket och fixa frukost. Gröt gjord på fullkornshavregryn. Låter kanske knasigt men är tokig i det! Haha! :)

Hoppas ni får en riktigt fin alla hjärtans dag! Ta hand om er själva och varandra!

Puss och kraam <3


 
Såhär är statusen just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0