Pain! :P

Jag har sån träningsvärk efter thaiboxningen. :) Fantastiskt vad lite frånvaro kan göra, haha! ;)

Traskade ner till gymet förut och satsade på de muskelgrupper som ömmade minst vilket var ryggen (hela), biceps och mage. Det blev ett lite kortare pass än förut men ganska tungt. Har ökat till 40 kg i latsdrag nu vilket för mig är rejält slitigt på de sista repsen. Meeen, det är gött! :) Känner att jag hittat lite mer vilket sätt jag vill träna på nu och det känns bra. Vill vänja mig vid känslan av att köra tungt och våga ta i.

Nu ska jag steka till lite nötfärs här, sen blire att skutta in i duschen.

Hoppas ni haft en fin torsdag i snön! Hej vad vitt det var imorse! :)

Puss och kraam!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0