Skön dag!

Har haft en riktigt skön dag. Lunchade på stan med två fina tjejer, Malin och Carro. :) Lite senare blev jag bjuden på scones hemma hos söta Annika.

Laddade sedan för ett pass på fightcenter då även en vän till mig, Jessika följde med för att testa.

Det var ett grymt kul pass och jag inser att ha börjat med thaiboxning, det är bland det bästa jag gjort. Älskar det verkligen! :) Att träna stenhårt och svettas med ett gäng härliga människor i 1,5 timme, finns det nått bättre? ;)

När jag går därifrån, trött och öm i kroppen- då känner jag mig stark. Känslan jag har inombords är att det då inte finns ett problem i världen som jag inte skulle kunna lösa.
Träning är helt klart bra både för kropp och själ. När man dessutom tränar med goa människor så blir det på nått sätt fulländat. :)

Jag har skrivit det förut men det är värt att nämnas igen. TACK alla ni som peppar och stöttar mig i det här. Ni är fantastiska och kunde jag ge tillbaka på något sätt så skulle jag göra det med detsamma. Har under min resa träffat så många fina människor och goda vänner kan man inte få för många av.
Så till familj och vänner, gamla som nya. NI är guld! <3

Jessika var för övrigt jätteduktig och tyckte att det var riktigt roligt så ser fram emot fler pass med henne på klubben. Häng som sagt mer än gärna på och prova, du kommer inte att ångra dig! ;)

Nu skriker sängen efter mig. Är riktigt trött efter kvällens pass och efter det tunga gympasset med Jocke igår. Kommer somna ovaggad, det vill jag lova. :)

Hade så bra och sköt om er!

Puss å kraaam! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0