Tränat med Susanna! :)

Min fina Susanna är hemma i stan så vi passade på att köra ett pass ihop hon och jag. Det blev bröst och biceps, där jag instruerade mest och visade det upplägget som jag och Jocke körde. Ok, det blev endel set för min del med. ;) Sedan körde vi triceps för fulla muggar och sen mage som avslut. Var där länge och testade olika övningar och Susanna visade lite hur hennes upplägg såg ut oxå. En kanondag med gott sällskap helt enkelt! :) Efteråt gick vi hem till mig och åt lite och hon har nu precis begett sig hemåt.

Tusen tack för en toppendag tjejen! <3 Riktigt bra jobbat, med din järnvilja kommer du nå dina mål- utan tvekan! Jag är såå stolt över dej! :)

 

Lite bilder från idag! :)

 

 

 

  



Ha en skön kväll och ta hand om er, nu blir det ett gubbvil för Åsan! ;) Har innebandymatch kl 21.20 ikväll så gäller att ladda! ^^



Puss å kraam!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0