Träningsfri helg

Vaknade imorse och kände mig ganska grötig, inte i halsen men i nosen och bihålorna så blir att vila i helgen och kurera sig.

Var på klubbkväll igår på fightcenter och den inleddes med en kostföreläsning av Johan Holm. Riktigt intressant och lärorikt och fokus låg på förbränning. :) Hans blogg har jag lagt till bland länkarna förresten ifall någon vill ha hjälp med träning och kost.

Efter det gick vi ut och åt thaimat, valde phad thai med kyckling i vanlig ordning och hej vad gott det var! :)
Blev hemgång efter det då jag inte kände mig riktigt kry.



Annars då? Jo, i brist på träningsinlägg så får det bli två bilder istället. Den första är väl inte riktigt när jag var som störst men nästan... ;) Har ju somsagt ont om helkroppsbilder från den tiden. Den andra är från igår.

Kommer ihåg hur jag kände mig den där dagen i skogen. Jackan kändes tight och jag kände mig otymplig och vet att jag försökte förtränga det men sen såg man ju alla bilder som folk tagit som visade sanningen.


Sanningen kan kännas som en käftsmäll samtidigt som det i mitt fall var just det jag behövde för att få motivationen till att göra en förändring. Så var inte rädd för den, även om det gör ont och känns knäckande- bestäm dig istället för att ta dig därifrån, motiverad som aldrig förr! :)
Kan jag så kan du- jag lovar!

Ha en fin helg allihopa! Nu ska jag jaga nässpray! ;)

Puss å kraaam

 



Kommentarer
Carro

Tack finaste du för dina värmande ord. Livet är ju ingen dans på rosor men jag kan säga att inatt har vi fått sova tack gode gud o barnen är riktigt mycket bättre idag så har jg fått träna lite med, balsam för själen! Puss på dig fina fina! ❤

Svar: Oh vad skönt att höra! Så glad jag blir! :) Hoppas ni får en riktigt skön helg nu och vila upp er efter alla sjukdomar. Må så gott och ta hand om dej så hörs vi! Puss å kraaaam fina du <3
Åsa Johansson

2013-02-23 @ 12:34:08
URL: http://www.czackrisson.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0