Träningsmässa dag nr 2 :)

Min mor var lite sugen på att kolla in mässan idag så jag följde med henne. Var i stort sätt samma utställare idag som igår. Gillar mässor, haha! Önskar det kunde vara lite oftare. :)

Har tecknat ett årskort på fightcenter nu oxå så i veckan drar det igång igen med thaiboxning för min del. Ska bli riktigt roligt! :)

Hoppar över gymet idag. Benen är oerhört ömma fortfarande men tänkte träna överkroppen ikväll men jag gör det här hemma med mitt band. :) Ska kolla in lite olika övningar på nätet tänkte jag och testa. :)

På tal om överkropp, avslutar med två bilder. Den översta tror jag togs i somras eller tidigt i höstas. Lite osäker. Den andra härom veckan. :)

Hade så bra och sköt om er!

Puss och kram!










Kommentarer
jimmy

vilken bit ;)

2013-02-03 @ 14:12:29
Claudia

SNYYYGT!! Vilka framsteg! =))

Svar: Tack fina duu! <3 :)Kul att se att det hänt lite iaf! ^^

Kraaam
Åsa Johansson

2013-02-03 @ 21:28:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0