Trött tjej!

 

 

Det är en trött tjej som skriver dessa rader. Känns att jag har tre pass i kroppen sedan igår. Sitter nersjunken i soffan med mat i magen och ska krypa in i duschen snart. Haha! ;)

Hade med mig Ronja på kvällens pass på fightcenter som länge varit sugen på att testa thaiboxning. Hon var riktigt duktig och hade bra tryck i både slag och sparkar. :) Kul som sagt när tjejer vill komma och träna kampsport. Har en hel del tjejer på passen nu så det är jätteroligt! :)

Nått som inte är lika kul är ju min jädrans vänsterfot... Var liiiite öm i den innan men tänkte att det säkert var lugnt att köra. (Korkat!) Även om jag var försiktig så har den nu svullnat upp igen och är riktigt öm. Tror minsann det kan va någon lite spricka därinne ändå. Vila foten från sparkar hädanefter, igen... Aja, inte mycket att göra.

Nähepp, den där duschen kanske jag skulle ta nu då.. :)

Sov så gott å sköt om er!

Puss å kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0