Armar....

Som gammal fotbollstjej har jag egentligen aldrig haft några vidare armmuskler. Visserligen gjorde jag en hel del inkast under mina år på fotbollsplan men kan väl inte påstå att det gett nån vidare styrka.
Det försöker jag ändra på nu och det gäller att hänga i och kämpa. Det är då resultaten kommer. :) Kontinuitet, tid och tålamod..
Jag har ganska dåligt tålamod och vill helst att saker och ting ska ske så fort som möjligt, (helst igår). Meeeen, det funkar inte riktigt så när det kommer till träning. Har verkligen lärt mig att det är viktigt att ha tålamod och fortsätta träna även om jag inte ser några resultat direkt.
Helt plötsligt en dag står man där i spegeln och ser den där lilla muskeln kika fram. Det är då man inser hur viktigt det är att fortsätta kämpa för tillslut får man lön för mödan. :)

Idag var det fokus på armar, bröst och axlar på gymet. Det var tuuungt men det gillar vi ju! ;) Tog lite kort efteråt och jag tycker mig se att det hänt liiite med mina triceps. Haha, önskar det syntes på bild bara. ;)
Nä vars, men som jag skrev. Bara att hänga i och fortsätta så kommer även mina triceps kika fram tillslut.

Ha en fortsatt fin dag! Sköt om er!
Heja heja! ;)

Puss och kraaam!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0