Back on track!

När jag vaknade imorse kändes det betydligt bättre i kroppen så fick bli ett pass på gymet. Som jag längtat! :)

Valde att inte köra nån cardio alls eftersom jag varit krasslig utan fokuserade helt på styrka. Tänkte dela upp kroppens muskelgrupper lite annorlunda än tidigare. Idag låg fokus på överkropp, framförallt armar och axlar. Magen tränar jag varje pass och då är det framförallt omvända crunches med TRX:en, plankan och vridningar med medicinboll på 5kg som är spikade övningar. Kommer lägga till lite andra övningar ibland men dessa ska jag köra vid varje tillfälle. :)

Imorgon är det ben och rumpa på schemat. Wiihooo! Ska bli gött!! :D

Ska ut och gå nu med min far. Ska fästa vikter vid anklarna för att få lite extra belastning. ;)

Hoppas ni haft en skön dag därute i snöyran. :)

Puss och kram!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0