Cardio + ben

Idag kände jag för att svettas på löpbandet och så fick det helt enkelt bli. :)

Började med 25 min intervaller och sprang sedan 25 min direkt efter i 10km/h. Det var ganska tungt idag men mycket berodde nog på att jag slarvade med maten innan och fick inte i mig tillräckligt inför träningen. Dålig planering helt enkelt vilket självklart slår tillbaka på en själv.

Efter det var det fokus på ben och mage. Benspark, lårcurl, benpress, vader och tillsist in och utsida. Var riktigt mör efter 50 min på löpbandet men "no pain, no gain" som det så fint heter. ;)

Avslutade passet med att träna maggen i vanlig ordning. :)

Var även en sväng ute på Tornby ikväll och köpte "band" som man kan träna med hemma. Tänkte att det kan va bra att ha även om man reser bort eftersom hantlar väger en del i resväskan. :)
Mitt proteinpulver är slut oxå men det får jag köpa i stan. Fanns lite på XXL Sport men inte just det jag haft tidigare och som jag fastnat för.

Nu ska jag slappa resten av kvällen, kommer inte röra mig mer än nödvändigt. :) Må så gott och sköt om er!

Puss och kram!






Kommentarer
Lovisa

Tips på protein är fitnessguruns one whey jordgubb/vit choklad.
Smakar milkshake å har inte alls den där konstiga eftersmaken som protein kan ha

fitnessguru.se

Svar: Oh tack!! :)Har kört på choklad innan men är ju kul att testa nått nytt. :) tack för tipset! :D
Åsa Johansson

2013-01-23 @ 19:34:56
URL: http://loveijsa.blogg.se
Lovisa

Dom har fått in massa nya smaker med:-) hade en annan innan.. den va också god!

Svar: Ska kika påt! :) Nom nom! ;)
Åsa Johansson

2013-01-24 @ 20:50:18
URL: http://loveijsa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0