En del av min resa

Har ju en vilodag idag, så tänkte istället lägga in en bild som visar vad som hänt under de senaste 5 månaderna. :)

Satt och kikade på gamla bilder och den första har jag lagt upp tidigare på bloggen. Kommer ihåg att jag kände mig glad redan då eftersom det hänt en del sedan jag började min resa. Oh vad jag önskar att jag tagit liknande bilder i början, då när jag vägde som mest. Men då kom det inte på frågan. Vågade inte visa mig i annat än stora tröjor så att stå nästintill naken och fota mig själv, nej det fanns inte på världskartan. Kanske för att jag då var rädd för att misslyckas...? Att resultatet skulle utebli och att jag endast skulle ha ett gäng bilder på mig själv där enda skillnaden var färgen på trosorna? Det är lättare att lägga upp bilder idag som visar mig i en mer rund form eftersom jag förändrats. Fegt..? Skulle nog kalla det mänskligt.

Hur som helst.. Hade tagit en liknande bild som den första för bara några dagar sedan så gjorde en jämförelse.

Så, här är en del av min resa! :)

Ha en underbar dag!

Puss och kraam








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0