I avsaknad av träning....

.... så får det istället bli lite bilder... :)
De översta är från i slutet av sommaren och de nedanför är från idag.

Har några få kilo kvar att tappa och tänker lägga fokus på förbränning varvat med mycket styrka.

Kommer även ta upp thaiboxningen igen efter ett tids frånvaro. Det ser jag fram emot! Damn säger jag bara! :)
Thaiboxningen är nog den träningsform som hjälpt mig mest mot mitt mål. Det är riktigt jobbigt men eftersom man tränar i grupp och alla har det "lika jävligt" så blir det på nått sätt lättare. Man delar på smärtat lixom. ;)
Man fightas tillsammans, man svettas tillsammans och man skriker tillsammans. (Det är sant, ni ska höra oss under fysen..) ;)
Jag skulle nog aldrig klara av att ta ut mig så mycket när jag tränar själv som jag gör under ett thaiboxningspass. Det är grymt kul och jag rekommenderar alla att testa på det! :)


Nu blir det ett varmt bad, skönt när man inte är riktigt kry.

Hade bäst!

Puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0