Innebandy!


Ikväll var det premiär för mig på innebandyplanen för denna säsong. Stod över förra matchen iom halsont. Mötte ett riktigt bra lag så fick tyvärr stryk. Dock kämpade alla på bra och vi tappar lixom aldrig gnistan även om vi ligger under. Det gillar jag starkt med vårt lag. Vi har kul ihop och kämpar för varandra. :)

Hade tänkt lägga in ett styrkepass på förmiddagen men vaknade med huvudvärk så hoppade över det. Får ta det i helgen.

Fick ett superbra upplägg ang styrketräningen av Claudia så ska testa att köra det framöver. :) Ska bli riktigt kul att få in lite nya rutiner i gymet och se vad det kan ge. ;) Är så tacksam för all hjälp jag får, det betyder oerhört mycket! :)

Nu ligger jag i soffan med mat i magen och kikar på Gladiatorerna. Funderar på hur jag skulle klara mig där? Haha! Skulle bli mos kan jag säga! :) Är riktigt impad över de som är med och tävlar. Har inte sett det tidigare men det fick bli det ikväll. :) Får ju om inte annat lite inspiration till träningen när man ser alla gladiatorerna. ;)


Avslutar med en bild på kvällens middag bestående av lax, kvarg och grönsaker och en bild som jag lade upp på instagram igår. Där syns förändringen rejält och det gör mig sååå rackarns glad! :) Den första är från midsommarfirandet i somras och den andra togs nu efter jul. Har fått så många fina kommentarer och det gör mig så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. :) Ett stort tack, ni sporrar mig och gör min resa otroligt mycket enklare genom allt stöd. Jag är evigt tacksam. :)

Nu blir det fredagsmys resten av kvällen. Hoppas ni mår bra och att ni haft en fin dag.

Puss å kraaam!




 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0