Krasslig tjej


Ligger under filten i soffan och försöker få upp värmen. Känner mig inte helt hundra. Halsen är aningen bättre men har ont i kroppen och känner mig sådär "influensig". Blev därför ingen träning idag utan försöker istället kurera mig med god mat och vitaminer.

På tal om mat, idag blev det tacokött med kvarg och grönsaker. Så enkelt och gott. :) Jag vill ju gärna att det ska vara enkelt, har aldrig sett tjusningen i att laga mat enbart till mig själv. Därför har det blivit så. Det var även därför jag allt som oftast levde på mackor förut, inte så nyttigt kanske men enkelt- det vare iaf! Haha! :) Nyttig mat behöver inte vara besvärlig att laga, vilket jag trodde då.

Ska förövrigt ta en godisfri månad igen. Dax att ta de sista kilona nu innan det är dax för nya utmaningar. :)

Nu ska jag mysa vidare här i soffan och hoppas på att jag inte vaknar med feber imorgon.

Hade fint och sköt om er!

Puss och kram!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0