Noll koll... :)

En fördel är ju att man har lite koll på tider och sådär. Ja, när gymet stänger t ex. Traskade ner mot sporthallen, peppad som aldrig förr och möts där av en dörr som var låst.. Attans!

Som tur var hade simhallens gym öppet en timme till så traskade vidare dit, fortfarande pepp. :)

Väl där körde jag överkropp mestadels frånsett en massa rumplyft varvat med situps som avslutning. ;)

Kommer ha ont imorgon för mina armar känns som spagetti nu men så skönt det är! :) Ta i från tårna och köra hårt, det är terapi för min kropp och själ. Behöver det, jättemycket..

Nu tar jag lördagsmys här. Hoppas ni får en skön kväll! :)

Puss å kraaam!




Kommentarer
Sanna

Åh fortsätt i den andan gumman! Du gör folk så himla motiverade och peppiga! Trots att du känner att det kan vara lite upp och ned så kör du på i rn rasande fart och visar att det är en livsstil du har Gjort till din! Grym är du, och jag tycker vi testar rumplyften och ser vad som kan hända:D det kändes rätt rejält i rumpen imorse kände jag haha. puss på dig fina du! <3

Svar: Tack stumpan- du är så gooo! :) Som vanligt stärks jag oerhört av dina ord. Lyckligt lottad är den som får ha dig som vän.Ja nu jäklar ska det lyftas rumpa, heja stjärten!
:D haha! Slår en pling sen! Löv ju!

Pussss<3
Åsa Johansson

2013-01-05 @ 22:46:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0