Ryggpass


Idag blev det träning, för första gången sedan i lördags. Det var riktigt skönt och precis vad jag behövde. :) Tränade med fina Claudia på World class och på dagens schema var det rygg som gällde.
Körde en hel del övningar tyngre än vad jag någonsin gjort så det kändes riktigt bra. Att våga ta i och köra tungt tror jag är något man får lära sig, det är lätt att hela tiden köra med vikter som är "hanterbara". Så har det iaf varit för mig. Är man dessutom två är det lättare eftersom man kan hjälpa varandra när man inte orkar. :) Fick även lite nya tips på hur man kan träna vad gäller set och antal reps.
Alltid lika roligt och inspirerande att träna med Claudia. Hon har på senaste tiden kommit att bli en väldigt fin vän till mig och jag är så glad över att ha henne i mitt liv. :)

Ska krypa ner i sängen nu. Kommer nog somna riktigt gott har jag en känsla av, och vakna med en härligt skön träningsvärk. ;) Älskart!

Sov gott och sköt om er!

Puss och kram!






Kommentarer
Elvis

Du har ju blivit fin som snus;-) Fy tusan vilken vilja du har.

2013-01-04 @ 19:31:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0