Skön söndag! :)

Har haft en riktigt skön söndag. Den började med en lång promenad på två timmar ute i tinnerö eklandskap. Solen var stundvis framme och det var riktigt härligt att traska runt i det vita vinterlandskapet.

Efter det blev det bad och bus med familjen Hullfors i simhallen. Det passade bra eftersom jag var lite frusen efter promenaden tidigare. Efteråt var jag helt slut, men på ett skönt sätt. :)
Får små flashbacks från när jag var yngre och simmade i LASS. Då var man i simhallen varje vecka. Tyvärr har jag inte simmat så mycket som jag tänkt från början. Tiden har inte riktigt räckt till men ska försöka få in fler pass i simbassängen framöver.

Hoppas ni haft en skön och mysig helg! :) Laddar inför en ny träningsvecka och ser fram emot många timmar på gymet och på löpbandet. :)

Må så gott å sköt om er!

Puss och kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0