Tillbaka till vardagen..

Onsdag är det och helgerna är över. Många har börjat jobba igen och de vanliga rutinerna börjar göra sig påminda.

Kände mig inte helt hundra i kroppen idag så hoppade över träningen även idag. Såhär i efterhand kändes det som ett klokt beslut.
Imorgon däremot, då blir det andra bullar. :) Ska träna med Claudia igen på World Class och det ser jag verkligen fram emot! :)

Dagen idag har annars spenderats på stan med Erica och hennes familj. Nu ikväll bär det av hem till pappa på middag med min bror och Susanna. Hörde rykten om plankstek så det bådar väldigt gott. ;)

Provade annars lite kläder idag som länge legat längst in i garderoben, både gamla jeans och tröjor i stl small. "Small" som i liten... Är jag det? Ja, liten? Det tar tid att vänja sig. Köper t ex fortfarande kläder som är förstora.
Börjar mentalt komma ifatt förändringen och det är väl först nu jag "ser" på riktigt vad som hänt. Känns kanonkul och konstigt på samma gång. :)

Jeansen jag provade hade stl 27, visserligen är det inte en "vanlig" 27:a för det är de enda jeansen i stl 27 jag någonsin ägt och kommit i. Men endå... :) De var galet små för några månader sedan iaf. ;)

Ska iväg nu och mumsa plankstek! ;)
Ha en skön kväll och ta hand om er!

(Brallorna har ni här btw) ;)

Puss å kram!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0