Underbara fredag! :)

Idag vid lunch tränade jag och Caroline på medley. Körde ett ordentligt benpass och avslutade med rygg och mage.
Min träningsvärk gjorde sig påmind under ryggpasset kan jag lova, men det var bara att bita ihop. Imorgon lär jag väl inte ta mig ur sängen.. Haha! ;)

Caroline var jätteduktig, hon kämpade på bra och har ett "jävlaranamma" som heter duga. :) Tror minsann hon kommer ha lite träningsvärk imorgon oxå. ;)

Efter passet gick vi upp till proteinbutiken och köpte nytt proteinpulver. Caroline passade på att testa ett oxå. :)

Nu är jag hos Erica och Henrik. Deras lilla dotter Edith fyller år idag så det bakas tårta och busas hejvilt. :) En riktigt skön fredag har det varit och kvällen lär med största sannolikhet fortsätta i samma anda. Härligt! :)

Ha en skön kväll och må så gott!
Ta hand om er!

Puss och kraam! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0