Nu du sidfläsket- ska du få!! ;)


Testade en för mig, helt ny övning ikväll på gymet. Fokus ikväll låg på ryggens alla muskler och när jag kört rygglyft i "den dära där man kan ställa sig och köra rygglyft" (alltså ingen maskin men vet i tusan vad just denna kallas, haha) så kom jag att tänka på en tjej jag kollade in lite igår när jag sprang på löpbandet. Hon körde även lyft från sidan, hållandes en kettlebell för extra motstånd och jag var ju bara tvungen att testa! :) Sagt och gjort. Den var riktigt grym mot sidfläsket kände jag så den övningen finns numera med på schemat. :)

Gick annars rätt bra ikväll, skötte kosten bättre idag och då går det ju lättare. Jag orkar ta ut mig och ta i utan att bli helt svimfärdig. :) Avslutade passet med att köra mage och ökade lite i övningarna där idag. Kör numera 60 pendlingar från sida till sida med en medicinboll på 5 kg. Detta gör jag tre gånger. Sen körde jag plankan i 1.10 min, även det tre gånger. Avrundade med rumplyft och situps och körde 1 min åt gången på varje övning, tre gånger totalt. Snurrigt? Haha! Svårt att förklara på ett enkelt sätt, speciellt när jag inte kollat upp vad alla övningar heter heller. Bra där Åsa.. ;)

Ska unna mig lite mys ikväll framför teven. Färska hallon och lite brieost. Nom nom! :)

Hoppas ni mår fint i kylan! Himlans kallt det är nu alltså. Mina fötter är iskalla här hemma för jag har ingen vidare värme i lägenheten. Och det är ju värst på golvet.. Huuu.... :/

Aja, desto större anledning till att mysa upp i soffan med en filt. :)

Hade fint och sköt om er!


Puss och kraam! :)

 

 

Trött tjej efter dagens pass! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0