Det här behövde jag idag! :)

Har haft rejält ont i revbenen idag. Riktigt ont. :( Men tydligen brukar det bli värre innan det vänder har jag hört. Alltid nått, om det nu stämmer..

Nått som däremot gjorde min dag var att jag kom i ett par jeansshorts i stl 27. Har varit deppig hela dagen för att jag haft så ont och för att jag inte kan röra mig och träna som jag vill. Det är påfrestande psykiskt och som jag skrivit tidigare så känner jag mig stressad över att hela mitt träningsupplägg blir framskjutet. Jag får nästan panik emellanåt för i vissa lägen, när jag t ex ligger ner och vilar så är det svårt att andas som vanligt pga smärtan. Värst är det att ligga på rygg, på sidan går det bättre iaf.

Men ja, man får glädjas åt annat så länge och det här gjorde min dag. :)

Tog lite bilder i all min lycka så slänger upp dem här! :)

Ska traska över till mammas lägenhet och krypa ner i badet. Hoppas värmen lindrar smärtan något.

Ha en fin kväll och var rädda om er och era revben! ;)

Puss och kram! <3






Kommentarer
Rickard

Grattis! Hoppas att du snart mår bättre. Trevlig helg på dig!

2013-07-05 @ 20:13:43
Johanna

Grymma ben du har och muskler ;) och shortsen är skit snygga blir lite avis här ;)

Svar: Tack så mycket! :)
Åsa Johansson

2013-07-11 @ 00:13:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0