Måndagkväll

Har gått runt med huvudvärk hela dagen. Vätskebrist är boven i dramat då jag är värdelös på att dricka. :) Haha!

Efter jobbet kröp jag ner i sängen och sov en stund, sen fick det bära eller brista. Behövde ge mig ut på en löptur, huvudvärk eller ej. Har känt mig irriterad och lättretad hela dagen så den där löprundan gjorde susen för den sakens skull med. :) Sen hade väl mitt dåliga humör med huvudvärken att göra visserligen, men men..

Gick helt ok att springa även om huvudet värkte en del. Det släppte dock efteråt så det var skönt. :)
Försöker hitta ett skönt tempo när jag springer, ett bekvämt tempo som jag kan hålla länge utan att orken tar slut för fort. Inte helt lätt.. :/

Nästa runda får bli lite längre och sen äre dax att börja träna i spåret i hackefors. Där är det mycket backar och jag behöver verkligen få in det i löpningen.

Nu är det dax att gå och lägga sig, klockan är mycket så fick bli ett kortare inlägg.

Hade gott och ta hand om er! <3

Puss och kram! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0