Uppdatering

Så... Senaste dagarna har varit både upp och ner. Tror bestämt att jag i torsdags hostade av revbenet helt på jobbet. Eller ja, iaf kändes det så. Precis som att bryta av en kvist, så kändes det och det gjorde så fruktansvärt ont. Hade svårt att andas och det värkte så in i sjuttan kring revbenen. :( Ville röntga det men icke- är det av så är det fick jag till svar och eftersom jag inte har problem med andningen (förutom smärtan då) så gör man ingenting åt det.

Tack och lov så har det känts bättre sedan i lördags. Har fortfarande ont men inte alls på samma sätt som förut. Var ute och gick i lördags med och provade att springa lite men det kändes inget vidare.

Gjorde ett nytt försök ikväll och powerwalken varvades till slut med att både springa och gå. Kändes betydligt bättre och jag hoppas verkligen inte att jag får ångra detta imorgon. Men men, det märks helt enkelt. Det var iaf oerhört skönt att få springa lite. :)

Jag kommer dock på mig själv med att vara lite väl ivrig (ovanligt va!?) och börjar redan tänka thaiboxning. Inte sparring eller så då men att vara med på vissa delar av träningen iaf.
Men ja, det ligger ju längre fram så klart men jag vill och längtar sååå! :)

Nu ska jag ta en dusch och sen blir det soffläge innan sängen kallar.

Ta hand om er och må så gott!

Puss å kram! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0