De där kläderna...

.... Som garderoben krympt. De där kläderna som legat längst in i flera år och som jag endast kommit ihåg att jag haft när jag tittar på gamla bilder. Kommer ihåg hur ont det faktiskt kunde göra att titta på gamla kort eftersom jag då insåg att det inte alls var garderobens fel att kläderna inte passade längre. Kunde heller inte skylla på att jag tvättat fel för sååå dålig är jag inte på att tvätta- att jag väljer fel program på tvättmaskinen varje gång..

Nää... Asså det gjorde ont att inse allt detta. Och att inte kunna skylla på nått. Det var enbart mitt eget fel att det blivit som det blivit. Sen kan det finnas hundra anledningar till just det men hur man än vänder och vrider på det så var det ju jag som valt att äta på det sättet jag gjorde. Det var jag som valde att leva ett inaktivt liv och då får även jag ta konsekvensen av det. I mitt fall handlade det om att jag lagt mig själv på hyllan, som jag skrivit om tidigare. Jag tror att det kan vara viktigt att förstå sitt eget beteende och hitta anledningen till varför man hamnat där man hamnat, i mitt fall som överviktig med en otrevlig njursten på köpet..
Vet man varför och vad det handlar om tror jag att det är lättare att förhindra att det händer igen.

Men iaf... Har börjat gräva efter de där kläderna nu som legat längst in i garderoben. Endel kommer jag göra mig av med då det helt enkelt inte känns så "modernt" längre. (Dax att rensa kanske!?) Det roliga är, oavsett om det känns modernt eller ej att jag kommer i kläderna igen. :)


Här har vi en "partyklänning" som inte sett dagens ljus, någonsin egentligen.. Haha! ;)

Även ett par jeans i stl 28. :D Det var verkligen flera år sedan jag kom i ett par jeans i den storleken så självklart känns det jätteroligt! :) Hade stl 31, 32 någonting när jag började min resa.

 



Hoppas ni får en grymt fin fredag! Själv ska jag ut på stan i några ärenden och ikväll är det middag hemma hos pappa med världens bästa bror som kommer hem från Södertälje.

Må så gott och kom ihåg att DU är värdefull! <3

Puss och kram!



Kommentarer
Niklas

Snygg klänning! Tidlös ;)

2013-03-09 @ 01:51:17
Carro

Du vackra quinna!! Pussss ❤

Svar: Oh tack fina duu! :)
Puss å kram! <3
Åsa Johansson

2013-03-10 @ 13:22:59
URL: http://www.czackrisson.wordpress.com
killen.blogg.se

Snygg tjej i helt två olika fast snygga outfitar :)

2013-05-21 @ 14:40:47
URL: http://killen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0