Förlust...

Förlust med stort F ikväll på innebandyn. Alla kämpade på bra hela matchen men fick inget bra flyt tyvärr. Men bara att ladda om inför nästa drabbning som jag tror är på måndag. :)

Trött, sliten och allmänt öm både här och var sitter jag nu i soffan och väntar på att laxen ska tina i köket. När jag ätit blir det att krypa ner direkt känner jag.

Morgondagens träning kommer bestå av ett axel och tricepspass med Jocke. Det ser jag verkligen fram emot! :) Han har en förmåga att få mig att ta i som aldrig förr så kommer bli jobbigt. :) Ska eventuellt löpa under dagen om inte benen är alltför tunga. Annars blir det att springa på fredag istället. :)

Nu tror jag bestämt att laxen är klar för stekpannan. Hoppas ni haft en fin onsdag. Veckorna går ju hejdlöst fort tycker jag! :)

Puss å kram på er! <3





Kommentarer
Fan

Snart sponsrar jag dig med en ny spegel, den där fungerar inte längre.
Kämpa på!

Svar: Hahaha! :)
Åsa Johansson

2013-03-07 @ 00:15:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0