Helgens bravader

Idag har det inte blivit mycket gjort här hemma. Var på mellofest igår hos Anna-Karin och kan väl säga att det blev sent... :) haha!
Hade en toppenkväll och då gör det inte så mycket att dagen efter blir lite seg. Har spenderat denna söndag framför teven och kollat på Vasaloppet och sedan 5 milen för herrar. Kom på mig själv med att nästan bli lite avundsjuk på de som åkte Vasaloppet. Kanske inte själva loppet i sig för det är ju hejdlöst långt men att ha tränat inför ett specifikt mål och sedan utföra det och ta sig i mål. Vilken känsla det måste vara efteråt! :) Det skulle jag vilja uppleva.
Min vän Jocke åkte Vasan idag för första gången. Har inte hunnit prata med honom än men vet att han tog sig i mål och gjorde ett riktigt bra lopp! Läs mer om det på hans blogg som finns bland mina länkar. :) Grymt alltså! :D

För egen del så blev träningspasset igår oxå det enda under helgen och laddar nu inför en ny vecka med gym, thaiboxning och innebandy. Ska ta mig an löpningen i veckan som kommer oxå. Ska bli skönt att komma igång med det. Har ju en mil att springa framöver, ett av mina mål på vägen. ;)

Nu ska jag slänga mig i soffan igen framför en film. Ha en skön kväll! :)

Puss å kram!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0