Jag gjordet! :)

Jag är så glad! Idag lyckades jag stå i plankan i över 8 minuter. :) Kan dock säga att det kommer dröja innan jag ger mig på nått liknande igen för guuuuuuu så jobbigt det var! Gick ut i stretchingrummet och väntade tills folk gick därifrån för jag ville inte bli distraherad. Efter ett tag dök det visserligen upp några till och de måste undrat vad tusan jag sysslade med. :) Mot slutet studsade vaderna för att jag skakade så dant. Tappade känseln i tårna och kände även hur armarna domnade bort. Hur som så gick det vägen och det känns fantastiskt bra. Har kört plankan regelbundet sedan jag började träna och det är så roligt att se att det verkligen lönar sig och att man blir starkare.

Annars blev det ett lite blandat pass idag med övre rygg och biceps. Kom på under tiden jag tränade i gymet att jag skulle ge mig på plankan igen så avbröt styrketräningen lite tidigare för att inte vara alltför trött i armarna.

Har precis ätit en bulgursallad och ska snart hoppa in i duschen.

Ikväll äre mellofest hos Anna-Karin med ett gäng härliga människor!
Kommer bli aaaawesome! :)

Ha en fin lördag allesammans!

Puss å kraam

 

 Trötthetens ansikte.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0