Pjuuu!! :)

Så.... Är trött å måste duscha innan game of thrones så blir ett kort inlägg om läget. :)

Har varit och röntgat foten idag eftersom läkaren jag träffade först trodde att det kunde vara en fraktur. Men icke!!! :) Så himlans skönt! Det rör sig om en mjukdelsskada och jag får helt enkelt undvika sådant som gör ont så foten får vila.
Hoppas att det ger med sig med tiden och att knölen försvinner för den är bra störig emellanåt alltså!

 

Döpte ju min njursten till Helmut och funderar på att döpa det här lilla aset med. Kommer nog få dras med den ett tag så lika bra att "bonda"... Några förslag?? :) haha!

Efter det beskedet bar det av ut till Collegium för innebandymatch. Matchen vann vi med 7-4 och det kändes fantastiskt roligt efter förra förlusten. Jag fick göra ett mål med, visserligen "ofrivilligt" då jag fick bollen på mig och sen slank den in i mål. ;) Men va tusan- mål som mål ju! :)

Nu blir det en dusch å sen game of thrones. Ska bli gött att mysa ner sig i soffan innan det e dax för sängen.

Hoppas ni haft en fin dag! Jag håller på att bli förkyld känner jag, hoppas det lägger sig lite tills imorrn. Orkar inte bli sjuk nu när jag börjat löpträna.. :(

Sov så gott och sköt om er!

Puss å kram! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0