Vek...?

Ibland kan jag känna mig så himlans vek och gnällig.. I vissa perioder iaf.. :)

Som nu med min fot t ex, eller knölen (som numera heter Jean Claude) är det ju som bekymrar mig. Sen är jag lite småförkyld med PLUS att jag imorse vaknade och hade ont i knät. Blev fälld igår på matchen när det bara var nån minut kvar och kände inget speciellt i knät då. Det gör jag nu kan jag säga så får skjuta på löpningen lite. :( Lika bra iom förkylningen kanske men ändå!! Så tråkigt att känna sig "halvskröpplig" lixom. :(

Jädrans gnäll är det från min sida som sagt men så får det väl vara ibland..

Ligger i soffan nu och laddar inför ett gympass lite senare. Då jäklar ska det köttas med eller utan Jean Claude och knäsmärta. Så dä sååå!! :)

Puss på er! <3







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0