ZZZzzz

Asså... Jag gubbvilade mig ifrån ett träningspass ikväll. Inte ok!! (Men skönt!) ;) Skulle kört brasiliansk jiujitsu på kampsportcentret men nae. Jag sov...

Får bli att köra nästa pass på tisdag istället. Det är en brasiliansk kampsport som utvecklats från judon, alltså brottning! :) Riktigt kul men helt annorlunda från något jag gjort tidigare. :) Men ombyte förnöjer ju som det heter och jag är alltid öppen för att testa nya träningsformer. :)

Ikväll fick det dock bli gymet eftersom jag försov mig. Haha! ;) Blev lite rygg och biceps. Körde hantelrodd med 18 kg idag och efter det var jag helt slut i greppet. Det är så irriterande, framförallt vänsterhanden är jag svag i. Men men, blir bättre med tiden, bara att hålla ut.. :)

Har precis unnat mig lite sushi, så galet gott! Skulle kunna leva på det tror jag. :)

Just de- var hos frissan idag och ljusade upp håret. Blev riktigt nöjd! :) Hair style i Linköping är grymma och jag rekommenderar dem varmt. :)

Hoppas ni haft en fin dag- nu blire en dusch!

Puss å kram!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0