Trött...

Idag var det tungt.. Dels för att jag ökade på endel vikter i maskiner som var efter varandra (i samma muskelgrupp) men hade heller ingen energi utöver det jag lyckades kräma ur i övningarna. Vid ett tillfälle började jag må illa och det var ju mindre trevligt.. :(

Hur som helst.. Har ÄNTLIGEN ökat i cablecrossen. (biceps)
Har kört på 10 kg i evigheter men inte idag. Idag bidde det 12,5 kg. Yeey! ;) Sjukt att några få kilo kan göra så mycket för mööö vad tungt det var. Men det gick. :)




Efter passet fick det bli 10 min promenad på löpbandet. Orkade helt enkelt inte mer än så. Tog ut mig ganska hårt igår när jag körde intervall och tänker ge gärnet imorgon istället. Har ont i kroppen och skulle behöva massage eller nått känns det som. Vet inte om det hjälper men det är ju skönt iaf :) Tror jag ska besöka simhallen nån kväll och basta, lääänge... Tror det kan vara gött för kroppen.
Värst är bröstryggen, där har jag ont till och från men antar att det är smällar man får ta.



Sköna blåsor börjar jag oxå få, trots handskar. Det går kanske inte att komma runt problemet utan bara vänta på att huden blir mer härdad..? Aja, det märks.. Vad äre man säger? "No pain, no gain.."?  :)


Vilket gnälligt inlägg det blev känner jag.. Men det är ju så det är. Det kan inte alltid kännas kalas. Ibland är det tungt och det gör ont och skulle jag inte skriva om det så återger jag ju inte hur verkligheten ser ut och hur det går för mig. Det är ju det som är syftet, jag vill dela med mig av allt och vara öppen och ärlig.
Det jag tror är viktigt och som jag skrivit förut är att se de små framgångarna man gör och det är ju extra viktigt när det känns motigt. Jag orkade 2,5 kg mer i cablecrossen t ex. Den enda övningen jag inte ökat nått i, tills idag..
YES! ;)

Ska krypa upp i soffan nu och kika på Efterlyst. Första föreläsningen imorrn med, ska bli skoj!
Ha det toppen allihopa!



Puss! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0