Julmat och innebandy! :)


Fredagens julfest på fightcenter blev riktigt lyckad! God mat, julklappslek och ett gäng härliga människor. :)

Har ju längtat efter att få äta julmat så njöt verkligen, haha! :)

Julklappsleken inbringade ett par touchscreen-vantar, nått jag velat ha och funderat på att köpa så det var jag nöjd med. :) Alltid lika kul att spela då det tenderar till att bli både hetsigt och rörigt. ;)
Oftast är det ju några saker som alla krigar om, i fredags var det en tesil i form av en anka. Haha! :D

Igår morse spelade vi sista matchen för i år. Mötte serieledarna och fick stryk med 11-3. Vi hängde dock i och kämpade bra men ja, laget vi mötte var riktigt bra så det var en klart rättvis förlust. :) Fick göra ett mål iaf och det var ju självklart kul, även om det inte gjorde nått för resultatet. :)

Idag blir det träning, inte bestämt vad än riktigt men tror det lutar åt gymet. Ikväll ska vi se Hobbit på bio, ser jag fram emot! :)

Hoppas ni får en skön söndag och tredje advent! :)

Puss å kram!

(Lite bilder från julfesten)






Kommentarer
Ivungen

kul att se dina bilder dom var mycket roligare att kolla på än mina haha

Bra jobbat i fredags det gick ju hur smidigit som helst. Vi vart ju till och med klara i tid :P

kul att din träning rullar på bra och att du ser och känner resultat. Vi ska köra sten hårt fram över så det kommer bli skitbra!

ses på ondsdag om du kommer du. jobbar på World class i morgon hela kvällen så kommer inte va där då tyvärr.

KRAM J

Svar: Tack!! :) Ja det blev ju riktigt lyckat i fredags! En rolig kväll med kul folk, god mat och paket. ;) Träningen känns toppen, tror jag kan tacka thaiboxningen för mycket av mina "framsteg". Konditionen har blivit avsevärt bättre sedan jag började på fightcenter. Fint äre! :) Ser fram emot en massa träning framöver, blir toppen! Hade så bra å jobba lugnt på WC så hörs vi!
Kram!
Åsa Johansson

2012-12-17 @ 01:25:28
URL: http://jonasivung.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0