Monsterpass!


Två dagar (tror jag det blir?) utan träning resulterade i ett monsterpass på gymet, iaf vare det i mina ögon. ;)

Började med 25 min intervaller på löpbandet +löpning och efter det körde jag igenom pass 1 (rygg, ben, biceps och mage). Var riktigt trött i benen efter intervallerna men kämpade mig igenom passet. Lade även idag till squats med kettlebells och ska öka vikterna nästa gång, till två på 16 kg. :) Ska göra vanliga utfall oxå nästa gång tänkte jag. Somsagt, rumpan ska lyftas, formas och bli hård! ;)

Är heeelt slut nu. Har ätit kyckling och kvarg och ska snart hoppa in i duschen. Får se lite vad som händer ikväll, känns lite som att man går o väntar på julen bara och idag och imorrn är lite som en transportsträcka. :) Har endel att styra med visserligen så, klä gran bland annat. :D

Imorgon blir det att gymma igen, tänkte köra pass 2 då, (axlar, bröst, triceps och mage). Sen tar jag julledigt, lite iaf. ;) Tänkte träna endel thaiboxning i mellandagarna, kommer bli awesome!! ;)

Ha en skön lördag därute å sköt om er!


Puss å kraam!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0