Snöööö!! :)


Idag är det "snökaos" i Sverige. Gick genom stan förut och var helt täckt av ett vitt lager när jag kom hem.

Igår blev det ingen träning utan endast en PW hem till pappa i ekholmen. Lite över 6 km men i snön kändes det som betydligt längre. :)

Har en tenta på fredag så hinner nog inte med någon träning idag- surt, men måste verkligen lägga tid på att läsa och då gäller det att prioritera.
Får se visserligen hur bra det går, har jag lite flyt så kanske jag hinner med ett kort pass. Har annars thaiboxning på onsdagarna men det får jag tyvärr hoppa över.

Vägde mig nyss oxå, så nyfiken.... :) 63.6kg väger Åsan idag men ska ha "lingonveckan" i dagarna och känner mig lite svullen nu iom det. Får väga mig när den e över och hoppas på att vågen visar minus! ;)

Ska ägna mig åt böckerna nu, tat lugnt på vägarna både i bilen och till fots. Mysigt med all snö men det är allt lite lurigt.

Hade så gott!

Puss å kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0