Fin fredag! :)

Idag visade vågen 63kg. Har tappat 14kg hittills och det är nära "slutet" nu. :) För att bli av med de där sista kilona krävs det somsagt att jag lägger i en högre växel. Inte mer dramatiskt än morgonpromenader visserligen men ändå. ;)
Igen, TACK för allt stöd, hade inte fixat detta annars. Det är jag övertygad om och jag är så tacksam! <3

Var ute för en stund sen å gick runt ån. Kallt å halt vare och höll på att trilla flera gånger. Haha! Ska ge mig på att löpa 1 mil framöver, blir nog snyggt med all is. ^^

Nu ligger jag i soffan under filten å småfryser. Ska ta en lång dusch snart och sen ta tag i dagen.

Må så gott å sköt om er!

Puss å kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0