Feelin bettah!! :)


Frånsett att jag vaknade med en seg huvudvärk imorse så har dagen i övrigt varit betydligt bättre än igår. :)
Tur att den där jäkla värken oftast är värst precis i början av "lingonveckan". (Även o gårdagens smärta var lite väl i överkant, kan Åsan tycka..) Aja... :)

Var ute på en kort PW på förmiddagen, gjorde susen för huvudet för efter den mådde jag bra. Satt ett tag med skolböckerna och sen bar det iväg till gymet med Evelina. Körde igenom axlar, bröst, triceps och mage som vanligt men lade även till 3 set med squats. Nu ska röven formas förstår ni. ;) Uj uj uj.... Blir skönt imorrn...

Ikväll blir det bio med tjejen som jag är kontaktperson till så det var bara att duscha och slänga i sig mat efter gymet. Ska snart bege mig ner på stan för att möta upp henne. Ska bli mysigt! :)

Ja det var väl allt för dagen? Tog lite kort under promenaden. Jag lyckades att tajma in regnet så det blev en blöt runda. B-)

Näpp, ner på stan och biotajm!

Ha en skön kväll hörrni! :)

PUSS!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0