Hotshots!! :)


Spelade innebandy idag och vi vann! :D Satt riktigt fint då matchen var lite småruffig och det var ganska spänt mellan lagen emellanåt. Vi vann med udda målet (4-3) vilket alltid svider lite extra för motståndarna. ;)

Ligger i soffan nu och tar igen mig. Ikväll ska jag hem till Malin och kika på "Så mycket bättre". Ska bli mysigt! :)
Gårdagen spenderades med lite folk från klassen. Var riktigt trevligt. Spelade kort, drack (inte mycket för egen del iom matchen idag) och avslutade kvällen på Platens där vi svängde runt till sköna gamla låtar. :)
Tränade inte igår utan tog en ledig dag. Var ute på en PW visserligen. Slutar ofta med att jag fotar en massa istället.. Haha.. :)


Annars då? Jo... Snart dax för lite nya mått igen. Väntar dock tills efter lingonveckan är över. Jag samlar alltid på mig en massa vätska som jag varken är sugen att väga eller mäta. ;)

Imorgon är det fars dag så dagen kommer att spenderas med pappsen. Ska ev. klämma in ett gympass med Evelina nån gång oxå. Sen är det måndag igen och ny vecka med nya tag! :)

Avslutar med lite bilder från igår!
Ha en skön kväll allesammans! :)

Puss å kram!

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0