Intervallträning


Hade tänkt gå en PW idag, är öm i kroppen så tänkte att det fick räcka. När jag gått upp ur sängen ändrade jag mig. Jag ville till gymet och svettas. Därför beslöt jag mig för att testa Carolines intervallschema. Sagt och gjort. Hoppade i kläderna och traskade ner och körde 25 min intervall. Det kändes bra och minuten då jag sprang i 15% lutning tog verkligen knäcken på mig. :) Avslutade med att springa av mig och sträcka ut ordentligt på löpbandet och sen kände jag mig färdig. :)

Fysiskt trött men pepp på att ta mig an böckerna sitter jag nu i soffan, full med kyckling. :) Att gå och träna får mig alltid på bra humör, det ger mig en sån kick och jag har insett hur mycket jag behöver det för att må bra, både på in-och utsidan. :)

Här har ni förresten Carolines blogg! :) http://czackrisson.wordpress.com/

Nää, böckerna vareja...

Ha en skön dag!

Puss å kram! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0