Nya mått/vikt

Gomorron!

Hade tänkte vänta några dagar till med att väga och mäta mig, men var så nyfiken... ^^
Det har inte hänt mycket alls sedan sist. Har trott att jag kanske gått upp i vikt tom med icke. Neråt går det och mindre blir jag, men det går sakta nu. Låter det vara så, kroppen gör som den vill och det som den behöver- sålänge jag sköter "min del" av avtalet så att säga. ;)

Så, nya måtten sedan jag mätte mig sist. 

Midja: 72cm (-2cm)
Navel: 76cm (-1cm)
Rumpa: 95cm (-2cm)

Vikt: 65.3kg (totalt tappat 12,4kg med en startvikt på 77,7kg)

Jagar 64 kg nu och det är nära! :) Då räknas jag inte längre som överviktig enl. BMI (och ja, BMI ska man ta med en nypa salt) men fasen vad skönt det kommer kännas! :)

Ha en fin dag!
Njut och må bra!

Puss å kram!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0