Ibland gåre inte som man tänkt sig...

... med det sagt så förstår ni kanske hur matchen slutade. Laget vi mötte var riktigt bra och jag tappade markering efter markering. Jag hann helt enkelt inte med. Alla kämpade dock på bra och det är bara att ladda om tills imorgon då ny match väntar. Imorgon har vi dessutom fler avbytare vilket är bra.

Fick några skott på mig, så lär vakna upp lite blå imorgon. De sköt hårt alltså.. :) Lyckades även med bedriften att inbilla mig själv att jag är större och längre än vad jag faktiskt är (det händer ibland) och gick in i en närkamp med en kille i deras lag. Han var både lång, stor och stark och ja, jag fick ju stopp på honom men landade lite oskönt på höften.
Sååå match imorrn igen vare ja. ;) haha, ska inte gnälla mer nu. Älskar sporten och att få "trycka till" och vara lite fysisk gillar ju jag, gammal fotbollsback som jag är. :)

Nu ska jag ääääätaaaaa, sen mysa i soffan hela kvällen.

Ha en skön fredag därute! :)

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0