Lårkaka...

Första gången det känns hur ont det faktiskt gör att fightas. Har tränat en hel del knän idag på thaiboxningen och måste träffat snett så in i.....
Yttersidan på mitt högra lår över knät precis är svullet och hårt, för att inte tala om ömt.
Är inte så blå än, får se hur snyggt det är imorrn. :)

Det var annars en riktigt kul träning. Tufft pass med högt tempo och mot slutet var det fys. "Upphopp" är inte min starka sida har jag kommit fram till. Var så trött så benen lixom vek sig.
Men skam den som ger sig. :) Som jag skrev en annan gång så får jag kraft av de andra i gruppen då vi kämpar tillsammans. :)

Nu blire en snabb dusch, sen sängen. Kommer sova gott inatt. :)

Sov gott och hade fint!

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0