Lite vila :)

Hade först en plan på att köra styrketräning på gymet idag men behövde en vilodag kände jag. Är väldigt seg i kroppen och lite mörbultad efter träningen igår så passade bra. :) Har blivit bättre på att lyssna på kroppen istället för att köra på som en ångvält. Tror jag tjänar på det i längden och vila ÄR superviktigt, även om det ibland tar emot. :)

Ute är det lite småblåsigt och jag är en sån där vädermänniska. Ja, som påverkas när det blir väderomslag. Värst är det när det är åska i luften men känner som sagt av det nu med. Tung i kroppen och huvudet blir jag då.

Hoppas ni haft en skön torsdag trots knepigt väder. ;) Snart helg igen! Gött! :D

Ha en skön kväll och må så gott!

Puss och kram! <3

(Bjuder på lite snygga blåmärken på mina smalben och höft!) ^^



Kommentarer
stina

Blev glad när jag hittade din blogg nu ikväll...Stina, född 84, 167 cm lång, maxvikt 77,7 kg. La om kosten och började träna, hållt på i 1 år nu (målvikt 60 kg) varit nere på 64,2 och väger idag 69,1....finns inga ursäkter.. vet inte vad jag letar efter. skönt att hitta någon som har varit där jag är själv.

Svar: Hej tjejen!Vad roligt med en till tjej som kämpar! :) Jag är övertygad om att du kommer klara det. :) Jag själv försöker hela tiden tänka långsiktigt och på så sätt försöka ha en livsstil som gör att jag inte faller tillbaka i gamla mönster. Jag har själv några få kilon kvar till mitt mål men det får ta den tid det tar helt enkelt. :) Lycka till med din resa, jag tror och hejar på dig! :) Du har ingen blogg eller så där jag kan följa dig? Vore roligt att höra hur det går. :) Ha en fin kväll och tack för att du hörde av dig! :) Heja dej! Stor kraam!
Åsa Johansson

2013-04-21 @ 21:19:32
Stina

Tack tack! Ja det kommer säkert att gå nångång...men ibland tryter motivationen. Nä jag har ingen blogg men man skulle kanske börja så att man får skriva av sig om alla tankar och funderingar...både när man behöver lite pepp eller att få skryta lite ;) Mannen min är nog trött på att höra mitt tjat om träning ;) kostar det nåt?
Ikväll blir det cirkelfys och 5 km på löpbandet! 6 maj ska jag springa 1 mil med tidtagning...😳hoppas du får en toppen dag! Och fortsätt skriva!

Svar: Nej det kostar inget, och jag kan verkligen rekommendera att "blogga" då det för egen del har varit ett jättebra motivationsverktyg. :) Fundera på det, blogg.se tycker jag är en bra sida att blogga ifrån. :)Lycka till med träningen idag! Kommer gå kanon den 6 maj, jag lovar! :) Här blir det thaiboxning ikväll.
Ha en superfin dag och ta hand om dej! Om du börjar blogga, säg gärna till så jag kan följa dig! :)
Stooor kraaam
Åsa Johansson

2013-04-22 @ 07:41:43
Stina

Tack!! Jag har tittat på blogg.se och startat en blogg där ;) fick heta Stinas viktblogg..får se om jag ändrar sen. Hur gör man för att börja följa någons blogg, som din tex?? hoppas man kämpar lite mer nu då man vill skriva om sina resultat..;)

Svar: Vad kul!!! :D Ska in och kika på den! :) Jag är lite osäker på hur man gör för att "följa" någons blogg sådär. Dock brukar jag lägga till de bloggar jag läser bland mina länkar på sidan för att på så sätt enkelt kunna gå in och läsa. :) Är det ok om jag länkar till din blogg oxå?Ha en toppendag och sköt om dej!
Stor kraaam! :)
Åsa Johansson

2013-04-22 @ 13:36:36
Stina

Absolut gör du det.
Jag håller på att kolla lite och se hur allt fungerar, är ju inte så van vid detta, men absolut en rolig och spännande utmaning!
Ha det bra! Kram Stina

Svar: Toppen! Jag gört! :) Kommer dock inte in på bloggen, vill du skicka lösen till min mail så vore det jättebra! [email protected] :)Må så gott!
Kraaaaam
Åsa Johansson

2013-04-22 @ 13:56:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0