Godmorgon!

Sedan jag började jobba har det inte blivit några långa "sova ut"- morgnar på helgerna. Detsamma även idag. Vaknade för en halvtimme sedan och känner mig ganska pigg.

Mår mycket bättre nu iaf så penicillinet verkade snabbt som attans! Jag är så glad över att jag ringde igår och fick en tid så snabbt. Vet i fasen vad jag hade gjort annars.. Har haft urinvägsinfektion tidigare men det har aldrig varit såhär kraftigt. När jag linkade ner för backen mot jourcentralen hade jag gråten i halsen och då är det illa.. :( Gråter nästan bara när det kommer till känslosamma saker och aldrig av smärta. Inte ens när jag hade ett njurstensanfall. Men igår- usch så ynklig jag kände mig. >.<

Nu är det bara att hålla tummarna för att det fortsätter att gå åt rätt håll. Ska ju till Sardinien på onsdag med ett stort gäng härliga brudar och då vill jag må tipptopp!

Ska ge mig ut på en promenad nu tänkte jag, en lugn sådan. Behöver röra lite på mig känner jag.

Hoppas ni får en fin lördag och att ni mår toppen! <3

Puss och kraaam



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0