Härlig kväll

Gårdagen fick tyvärr styras om en del då jag tappade min Iphone i kollegans bil och eftersom jag använder den till ALLT så var jag tvungen att åka iväg och hämta den på kvällen. Ska köpa mig en väckarklocka så jag inte sitter helt i sjön om nått liknande skulle hända igen. Jag ställer ju alarmet på mobilen när jag ska upp på morgnarna. :) Där av- ingen thaiboxning igår. Var riktigt bitter på det då jag varit sååå sugen och verkligen längtat.

Imorgon är det dock dax igen, då äre jag som är pepp å taggad! Längtar alltså- haha! Knasigt men sant. Att det kan vara så härligt att boxas och sparkas alltså. :)

Ikväll har det varit fullt upp efter jobbet men körde biceps och armar hemma med mitt gummiband. Det är inte nådigt alltså och det sög ordentligt i musklerna! :) Smidigt att ta med sig oxå om man reser bort då hantlar väger en del och kan va segt att släpa på. Efter det fick det bli en kortare löptur ute i den sköna kvällsluften. Sprang i shorts och linne- underbart nu när det är lite värme i luften. :)

Ska krypa ner i sängen här nu. Hade gott å sköt om er!

Puss och kraaaaam <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0