Ja här vare ju livat... :)

Klockan är mycke och Åsan måste sova. Tänkte dock rapportera läget lite. Penicillinkur tills på... Torsdag tror jag? Ingen träning iom det utan endast promenader då jag verkligen vill bli kvitt denna obehagliga åkomma en gång för alla.

Var ute å traskade förut å tog svängen förbi fight center. Kikade på de andra som tränade och det är himlans lärorikt faktiskt att se saker och ting från sidan.
Dock kliade det i knogarna måste jag erkänna. ;) Är så glad över att jag hittat en träningsform som jag verkligen fastnat för och älskar. :)

Nä nu blire sova, hoppas ni haft en skön dag! Ta hand om er å sov så gott!

Puss och kram! :)



Kommentarer
Pjer

Visst är det en skön känsla när det kliar i kroppen och man bara vill sätta igång?

Mvh/Pjer

2013-05-21 @ 06:28:47
URL: http://www.neverending.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0