Morgonpromenad

Så.... Promenixen gjord och det var riktigt skönt. Bra musik i lurarna med vilket gjorde att jag fick spring i benen. :) Men icke- ska ta det lugnt och bli kry.

Det var riktigt skönt ute, lite fuktigt i luften sådär som det kan va på morgnarna. Ganska mycket folk som var uppe och gick eller sprang. Tanken slog mig att varför inte heja och peppa de man möter? Egentligen? :) Varför inte ge personen en "tummen upp" eller "bra jobbat"? Tror fasen jag ska börja med det, vet iaf att jag själv skulle bli glad och peppad av det. :)

Det små sakerna som ibland kan verka obetydliga kan vara stort för någon annan och oftast blir det även som ringar på vattnet. Så ge av dig själv så får du tillbaka. <3

Puss och kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0