Fredagsfys

Hemma i soffan framför finalen av idol. Har kört veckans sista träningspass ikväll som fick bli 2 km löpning på bandet och sedan styrka med Claudia. 

Här har ni henne in action! Starkare tjej får man leta efter! :)


På tal om löpning förresten så var jag hos en sjukgymnast idag. Han vände, vred och drog åt alla håll men inget kunde framkalla smärtan. Den uppkommer endast när jag springer och då gör det rejält ont. Det han misstänkte såhär i första hand var att det kunde vara  slemsäckarna i knäna som bråkar. Ska dit snart igen och då springa på ett löpband innan för att på så sätt framkalla smärtan och sen ta det därifrån. 

Nu har jag fått båda knäna tejpade och fick testa att springa med tejpen ikväll. Frånsett ikväll får jag inte löpträna tills vi ses nästa gång. 
Hade lite känningar men tyckte endå att det kändes bättre och mer stabilt. 
Fortsättning följer... :)

Nu ska jag återgå till fredagsmyset här hemma. Hoppas ni har en skön kväll!



Puss å kram! :)




Kommentarer
Claudia

Åh så överväldigande mycket kärlek.. =) <3

2013-12-07 @ 00:02:41
lovisa

Jag va hos en kiropraktor förra torsdan. har gått hos sjukgymnast innan med min axel å berättade det för henne. "sjukgymnaster är bara larv, det där fixar vi till" sa hon. å då visade det sig att min muskel typ växt fast mot skulderbladet å att det hade vart omöjligt att träna bort. så hon masserade (eller ja.. torterade) mig där med.
Hon ställde frågor hela.tiden.när hon höll på som stämde in precis så hon.verkar ha koll på kroppen. masserade igenom hela ryggen.stjärten axlar å nacke (återigen sjukt hårt) å även knäckte till lite i slutet. när jag kom hem va mina armar 8cm längre än innan.. så va sjukt välbehövligt å.värt pengarna.

Jag va även sne i höfterna å lite annat. sen dess känns kroppen mycke bättre.. kanske är värt att ge det ett försök å gå dit du med? Kostar bara 500 spänn för en timme. hon har bänk hemma, vid ekoxen typ.

Skicka.ett.mail på fb om du vill ha nummer:-) å sorry för lite halvrörigt.inlägg men mob vill.inte samarbeta hehe

Svar: Tack snälla för tipset! :D Absolut värt att kolla upp! Jag hör av mej till dig iså fall. :) Hoppas du blir bra i axeln. Det värsta är ju när man går med det länge och inte får rätt hjälp. :(

Ta hand om dej å må så gott! :)

Kraaam
Åsa Johansson

2013-12-18 @ 17:26:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0